Ćwiczenia na jędrne ramiona

Ćwiczenia na jędrne ramiona

Mięśnie ramion u kobiet tracą swoją jędrność przez utratę wagi, siedzący tryb życia i starzenia, jednak istnieje kilka prostych sposobów na poprawę ich wyglądu i zapobiegnięcie postawania tzw. Pelikanów.

Trening

Ćwiczenia na jędrne ramiona nie są ani męczące, ani czasochłonne – wystarczy poświęcić swoim ramionom około 15 minut dziennie, a efekty naprawdę nas zaskoczą.

Aby rozpocząć trening, nie musisz nawet zaopatrzać się w profesjonalne hantelki – na początek wystarczą nawet dwie butelki wypełnione wodą. Po dłuższym czasie, gdy twoje ramiona będą w lepszej formie, możesz wymienić hantle na cięższe.

Trening będzie jeszcze bardziej efektywny, gdy pleciesz go do innych ćwiczeń. Większość programów treningowych skupia się na pośladkach, brzuchu i nogach, więc łatwo możesz dorzucić wybrane ćwiczenia na ramiona.

Jeśli jesteśmy początkujący, powinniśmy ćwiczyć z użyciem obciążenia naszego własnego ciała. Takimi ćwiczeniami są pompki, popmpki tricepsowe, deska na prostych rękach, deska z przechodzeniem na przedramiona. Gdy już nieco wzmocnimy nasze mięśnie, przechodzimy na lekkie obciążęnie.

Do najlepszych ćwiczeń z obciążeniem należą: w pozycji stojącej spięcie bicepsa, powoli zbliżając przedramię do ramienia, zgięcia w tricepsie, prostujemy powoli i następnie wracamy od ugięcia, kolejne to podnoszenie wyprostowanych rąk wzdłuż ciała do wysokości barków i powolne opuszczanie, oraz na leżąco, unosimy hantle, zginając ramiona tak, jakbyśmy chcieli dotknąć nimi czoła.

Trening na ramiona
Źródło: Pixabay

O czym musisz pamiętać

  • Jeśli nie jesteś w stanie wykonywać ćwiczeń codziennie, nie martw się. Mięśnie rosną w nocy, dlatego zalecany jest trening co drugi dzień, minumum 3 razy w tygodniu.
  • Do treningów dołącz interwały, które w bardzo szybkim tempie spalą tłuszcz z niechcianych obszarów ciała.
  • Zmieniaj zestawy treningowe w zależności od nastroju, aby uniknąć nudy i rutyny, która znięchęci cię do walki o piękną figurę.
  • Odżywiaj się dobrze! Dieta daje nam aż 70% wyników, wiedziałaś o tym? Dlatego wybieraj zdrowo i świadomie.
  • Po przebudzeniu ćwicz pompki, a wnet stanie się to twoim nieodłącznym elementem porannej pobudki!

One thought on “Ćwiczenia na jędrne ramiona

  1. Ja ćwiczyłam ostatnio ramiona z gumą oporową i bardzo mi to pomogło. Takie domowe treningi z dwójką dzieci w domu, ale o dziwo bardzo efektywne 🙂 Także polecam gumę i youtuba z jakimiś filmikiem dla początkujących 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Strona korzysta z plików cookies, aby korzystać z naszego portalu zaakceptuj - politykę prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close